Dostępność: Dostępność 5 dni
Koszt wysyłki: od 12,00 zł
Kod producenta: SERWIS_LW
Stan magazynowy: 0 szt.
Najczęstszym powodem zacięcia etykiet lub niewyraźnego druku (wykluczając uszkodzenia mechaniczne) jest odkładający się klej na wałku, prowadnicy etykiet oraz na powierzchni głowicy drukarki. Zazwyczaj tak jest kiedy używamy wątpliwej jakości zamienników etykiet.
Zacięcie etykiety może wystąpić przy wymianie etykiety, kiedy nie zamkniemy przed wydrukiem kopuły drukarki. Etykieta zazwyczaj wędruje ponownie do szczeliny (prowadnicy) nawija się ponownie i zakleszcza blokując cały mechanizm.
Inny powód, kiedy etykieta jest kiepskiej jakości, stara lub odkleja się od podkładu. Wtedy zamiast wyjść przez szczelinę, rozwarstwia się, przykleja się do wałka i zacina.
Kiedy standardowe doraźne zalecane przez serwis zabiegi czyszczenia głowicy drukarki np. kartą, nie dają zamierzonego rezultatu. Zostaje już wtedy tylko dokładne czyszczenie, wiążace się z pełnym demontażem drukarki. Usunięciem resztek etykiety oraz nadmiaru kleju z głowicy drukarki, wałka, prowadnic.
Uwaga: nigdy nie próbuj wyciągać / zeskrobywać zaciętej przyklejonej etykiety za pomocą ostrego narzędzia. Grozi to trwałym uszkodzeniem głowicy drukarki.
Oferujemy Państwu pełną usługę czyszczenia drukarki DYMO LabelWriter z serii 400 / 450/ 550.
Prosimy o kontakt telefoniczny z Naszym sklepem.
Nie przyjmujemy drukarek, uszkodzonych mechanicznie, wyeksploatowanych oraz niesprawnych technicznie.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.